humöret är inte på topp!

Idag har min dag varit både bra & dålig..
Gymmet gick väl bra, körde 40 min på bandet och sedan mag & rygg passet. Kändes ordentlit i kroppen idag, den är helt slut. Så därför fick jag faktiskt lyssna på min kropp idag och hoppa över flowin passet även fast huvudet ville!
Men måste faktiskt ta det lite lugnt i början och lyssna på kroppen, och jag har grym träningsvärk och är rätt trött och mör. Så det kändes tråkigt eftersom jag ställt in mig på flowin idag. Men träning vart det ju iallafall. Så det är jag nöjd med!

Efter gymmet åt jag lunch och drack kaffe med min fina fina vän, och har tillbringat hela eftermiddag där hemma ♥
Hon får mig på andra tankar och på bra humör!
För idag har varit en sån dag då jag känner mig irriterad, besviken, frustrerad, arg, ledsen - ja allt.. På vissa personer, på pengar m.m - ja på typ allt känns det som!
Jag hatar pengar, ständig oro och ångest över dessa j*vla pengar.. bla bla bla, skulle kunna skriva en lång lista med saker jag stör mig på idag.. Nej usch idag är inte humöret på topp! vill bara att denna dagen ska vara över så jag kan vakna upp pigg & glad i morgon. För i morgon är det ju även min favorit dag, mamma & sagis dag ♥

Nej nu ska jag fixa lite middag och sen mysa med min fina dotter, tur att jag har henne ♥


Kommentarer
Sofie - Mamma till två små

Hoppas du är på bättre humör nu!

Gymmet brukar göra att man kör ur lite tankar ur systemet...

2012-02-24 @ 12:57:46
URL: http://lillgarden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0