Godmorgon godmorgon

Hur mår ni?
Här hemma mår vi bara bra :)


Morgonen började med att jag sprang bort till affären och köpte lite god frukost medans Saga & Bella fortfarande låg och sov sött, men när jag kom tillbaka hade dom vaknat. Så då fixade jag iordning lite frukost så nu är vi mätta och belåtna och redo för ett HÅRT pass på gymmet.
Idag ska jag gå igenom mitt träningsschema som jag skrev igår, och det ser jag fram emot. Ska bli skönt att röra på sig!

Saga ska inte till dagmamman idag, utan hon ska umgås med sin mormor & morbror, dom skulle åka iväg och åka lite pulka o sådär. Så dom kommer snart och hämtar pluttan och skjutsar även upp mig och Bella till gymmet.

Så nu måste jag fixa det sista, klä på oss osv.
Vi hörs sen!


haha saga och jag igår, Saga försöker göra en rolig grimars på mig.


Kommentarer
Melissas Prinsar

hehe så fina ni är :D

2012-02-20 @ 10:41:43
URL: http://www.melissasprinsar.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0