Godmorgon fina läsare

Har ni sovit gott?
Jag har sovit super gott i natt! Och saga likaså, hon har sovit hela natten i sin säng i natt. Ofta kommer hon in till mig på natten och kryper ner, men inte inatt.
Så antar att hon sovit skönt :)

Vi sitter just nu och äter en varsin tallrik med gröt.
En nyttig gröt såklart, fiberhavregryn med hallon och blåbär - super gott!
Blanda bara fiberhavregryn med vatten,lite salt och frysta hallon&blåbär och koka upp och låt puttra några min.
Jag ska ju bli nyttig nu, och denna gröten var riktigt god. Men trodde inte jag skulle klara utan sylt eller socker, men jovisst det var mycket gott utan!
Så nu är vi mätta och belåtna och jag är redo för ett svettigt gympass.

Jag ska ta och dricka upp mitt kaffe och sen ska vi klä på oss och traska till dagmamman och efter det blir det gymmet för min del.

Hoppas ni får en fin dag! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0