Gjort lite nytta idag, duktiga jag!

Förmiddagen spenderades i soffan.. Hällde i mig kaffe, vitaminer och lite värktabletter och sen kände jag mig mycket bättre faktiskt.
Så nu har jag faktiskt orkat städa, både damsugit och torkat golvet, diskat osv. Duktiga jag! Fast märks ju att man inte riktigt är på topp då svetten bara rann efter jag damsugit haha.
Men jag blir så himla rastlös av att bara ligga still så kände att jag ville göra något.
Så nu har jag gjort lite nytta idag så nu kan jag med gott samvete slappa resten av dagen hehe.

Om en stund ska jag gå och hämta hem min lilla älskling, hoppas hon har haft kul idag ♥
Sen ikväll kommer min fina Malin hit och fikar och pratar lite skit, ska bli mysigt ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0