fullt hus och massor bus

Hallå!

Igår hade vi fullt hus här hemma - lillebror, Bella, Jonte & Linn var här. Så himla mysigt ♥ Jag älskar att ha mycket folk omkring mig, tycker det är super mysigt.
Vi drack kaffe och busade massor. Tror Saga också trivdes rätt bra med så många som busade med henne hehe.
Så det var full fart hela eftermiddagen.

Alla åkte hem förutom Linn som stannade kvar och sov här, även Malin kom förbi en sväng på kvällen.
Vi satt i soffan och glodde lite tv och snacka lite skit.

Linn skulle upp till skolan i morse så hon är inte kvar. Jag och Saga har varit hemma idag & busat. Målat naglarna, haft disco och dansat och bara myst ♥ Tvättat & diskat har jag gjort också..
Just nu ligger pluttan och sover lite, ska nog ta och väcka henne snart för hon har sovit ett tag nu.
Jag har passat på att börja göra mig i ordning inför kvällen, för ikväll blir det utgång med min pudding Malin. Ska bli jätte kul!
Saga hon ska sova hemma hos Linus och hans familj, så hon kommer få det super mysigt ♥
Så nu ska jag väcka min lilla plutt, fixa lite mellis och sen busa & mysa lite extra innan hon ska åka :)

Hoppas ni får en fin fredag!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0