Dagens pass är avklarat !

Morgonen började med lite frukost i magen och sedan traskade vi upp till dagmamman, pussa och krama på pluttan och sedan vidare mot gymmet.
Idag körde jag överkropp - armar, axlar & bröst. Det kändes kan jag lova! Och även träningsvärken från gårdagens ben & rump pass börjar krypa sig fram nu, det är härligt! :D

Påvägen hem slängde jag mig i solariumet, skönt att koppla av lite efter ett pass.
Sen hemåt och tog en proteindrink och en apelsin, och nu om en stund ska jag fixa i ordning lite lunch tänkte jag och sedan ta mig en dusch. Får se vad resten av dagen har att erbjuda, man kanske bara skulle ligga och slappa i soffan? Fast nej, jag får lite smått panik då. Jag blir för rastlös! Så något måste jag nog hitta på :)

Hoppas allt är bra med er ? :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0