ÄNTLIGEN!

Nu ska ni få höra.. Jenny har idag skaffat sig ett gymkort!!! Nu ska kroppen trimmas, ska bli så skönt att börja röra på sig.
Igår var jag på stan med mamma och hon köpte nya träningsskor och träningskläder till mig, tack snälla mammsen! <3
Så nu är jag verkligen super taggad på att börja träna!

Jag och Elin hade sällskap till gymmet idag och gick lite på bandet först och sedan vart vi inslängda i ett flowing pass också, sjuuukt jobbigt! Så kommer ha fetaste träningsvärken i morgon, men det är de värt för Gud så skönt det känns att komma igång nu.

Har även tagit hjälp av en tjej som utbildar sig till personlig tränare så hon kommer lägga upp både träning och kost schema till mig. Nu ska jag köra fullt ut, är så himla taggad! :)

Kom hem för en liten stund sen, benen bara skakar, dom är som spaghetti haha. Så slängde mig på soffan en stund, ska fixa lite lunch sen ta en dusch och sen hämta pluttan :)

Idag är jag så himla glad och känner på mig att allt kommer bli så bra framöver!

Puss på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0