Vissa gånger går bättre än andra.

Dagens pass på gymmet är avklarat och energin är påfylld och nu avnjuts en god kopp kaffe medans bra musik strömmar ut ur högtalarna, härligt!
Passet gick okej idag, inte lika bra som förra måndagen men ibland är det så. Vissa gånger går bättre än andra och det är ju så det är. Men jag körde igenom det jag skulle, gjorde mitt bästa och jag är nöjd med det! Ben står ju på schemat på måndagar, så blev uppvärmning på bandet och sedan fick benen & rumpan jobba tills dom inte orkade mer! Var helt slut när jag gick därifrån, svettig som tusan & skakiga ben. Men det är så det ska va, det ska kännas!

Ska snart hoppa in i en dusch, sen ska jag bara ta det lugnt tills det är dags att hämta pluttan ♥


Bilder från gårdagen då vi var hos pappa & brorsan på middag ♥

Saga & brorsan gick ut en stund och kom sedan in och visade upp en snigel hon hade hittat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0