Skönt att få mycket gjort.

Har hunnit med massor nu på förmiddagen, fick ett sånt där härligt ryck man kan få ibland och fixade med massor. Och Saga satt så lugnt och tittade på pippi så passade på att få lite gjort.
Tvättat 2 maskiner med tvätt och hängt upp dom, diskat och plockat in ren disk i skåpen, rensat och städat i badrumsskåpet, börjat packa och rensat och gjort i ordning i Sagas garderob. 2 papperskassar med kläder som ska ner i källaren, så nu är det dags för lite påfyllning med fina vårkläder. Gud dom växer ju så fort, man hinner ju inte med he he.
Sen har vi fått lite lunch i magarna också, det fick bli rester från gårdagen och det var lika gott idag med tyckte vi båda.
Sen efter vi ätit blev det lite fika, Saga fick bulle & Saft och jag tog bara en kopp kaffe. Saga är ett riktigt bullmonster, hon ä l s k a r bullar !

Nu ligger Saga i soffan och sover, jag ska dricka upp kaffet och sedan fortsätta dona här hemma. Fortsätta packa, sen måste jag dammsuga och torka golven och lite sådär med. Ska nog ta och bära in Saga i hennes säng och stänga till dörren så jag inte väcker henne när jag städar.
Nej nu måste jag börja, mamma kommer ju om ett tag och då blir det ju träning för min del..

Förut kom Saga fram till mig och sa - " Mamma, jag måste ha en kram! " och när vi kramades sa hon - " Mamma, jag älskar dig "
ååh jag smälter, min gulliga tjej ♥, mamma älskar dig också M A S S O R !





Kommentarer
Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Det är lycka, att få dessa små kommentarer! =)

2012-04-05 @ 17:29:24
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0