Himla smidigt med självscanning.

Då var vi hemma igen och kyl & frys är nu fulla av massor gottit! Jag älskar när man varit och storhandlat och öppnar kylen och det är fullt där inne, när man liksom får stå och fundera på - vad för gott ska vi äta idag?
Istället för att öppna och det är halvtomt, man är inte sugen på något som finns där o man stänger och sedan går tillbaka efter ett tag och hoppas på att något gott man är sugen på har hoppat in där, haha. Det är ju värdelöst! Men nu är det påfyllt och likaså i frysen & skafferiet. Fick också med mig 2 stycken jätte fina muggar och 2 stycken små skålar, och även 2 kökshanddukar. Alla sakerna kostade bara 10:- styck, så kunde liksom inte låta bli. Fanns i lite olika färger men tog bara lila, både på handdukarna, muggarna & skålarna. Handdukarna var dock inte prickiga utan helfärgade och mer ljuslila. Ångrar nästan att jag inte köpte fler muggar nu, för dom var jätte härliga att dricka kaffet ur. Men kanske får åka tillbaka någon dag och handla på mig några fler, om dom finns kvar...

Pappa åkte och klippte sig under tiden vi var inne på Maxi och kom sedan tillbaka och hämtade oss när han var klar. Han är verkligen underbar min pappa, tack snälla för skjutsen ♥
Och det är så skönt för jag fixade så jag kan använda självscannings apparaterna förra gången jag storhandlade, så man kan packa ner direkt under tiden man handlar och slippa lägga upp varorna i kassan för att sen packa ner dom. För det är något jag tycker är så himla jobbigt! För jag blir så fruktansvärt stressad när jag vet att folk står bakom och väntar, så den biten tycker jag jätte skön att slippa. Så det här med självscanningen är ju perfekt för mig! Smidigt som tusan att bara lämna fram apparaten och sedan betala.

När vi kom hem packade jag upp alla varor och Saga ville titta på sin nya film som vi köpte, Barbie - älvornas hemlighet. Sen gjorde jag i ordning lite mackor och sånt som fick bli lunch/mellis. Vi åt ju lite senare frukost idag och sen kom vi hem vid halv 2, så kändes lite onödigt att ställa sig och laga lunch då och sedan middag igen efter några timmar bara. Så det fick blir lite mackor och sånt istället, och det funkar ju lika bra det. Även om jag hellre föredrar mat, men ibland får det bli så.

Saga hon ligger och sover en stund nu, så jag tänkte sätta mig med era frågor ni ställt om träning & kost. Blev inte så jätte många tråkigt nog, men några blev det så ska svara på dom nu tänkte jag..



Kommentarer
Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Just nu FOTO-TÄVLING inne hos mig!



Förutom ÄRAN även fina PRISER!



=)

2012-04-28 @ 16:57:02
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0