Godmorgon söndag.



Hoppas allt är bra med er & att ni har sovit gott i natt?
Jag vaknade vid 06 i morse av att jag hörde Saga gråta, så sprang in till henne och där satt hon i sin säng och var jätte ledsen. Frågade om hon hade drömt något läskigt och det hade hon gjort sa hon, Lilla gumman ♥ Så tog med henne  in till mig så fick hon sova en stund i mammas säng. Hon la sig på samma kudde som mig och kröp sådär tätt intill, så underbart mysigt Vi somnade om och sov i 2 timmar till ungefär. Brorsan sov ju här i natt också, så när vi vaknade låg vi kvar i sängen alla 3 och myste en stund.
Men nu är vi uppe sen ett tag tillbaka, frukost har vi fått i magarna och jag dricker nu mitt morgonkaffe. Saga & brorsan ligger i sängen och busar, dom håller på att göra en koja eller något utav täckena ha ha. Som jag skrev igår så kan dom där två verkligen busa tillsammans, dom har verkligen kul ihop! Mina gull
Ska snart göra oss i ordning lite, klä på oss, borsta gaddarna o sådär. Sen vid 11 kommer mamma och hämtar Saga så ska dom umgås lite och jag ska ut och köra lite med pappsen, kul!
Får se om jag kanske hinner med en sväng till gymmet också, känner att jag behöver gå lite på bandet efter allt godis igår ha ha.

Vad ska ni hitta på idag? :)


Gårkvällen var super mysig, jag och brorsan satt i soffan och tittade på film och åt lite gott.
Han hade med sig denna chokladen från Norge, och jag har nog aldrig ätit något så gott förut?
Så sjuuuuuuukt god, sådär farligt god så det ej går att sluta äta. Det är bitar av salta majskrisp i, och det låter ju inte gott med salt & choklad? Men jag lovar att det är det! Den finns ju här i sverige fast då på påse och är tydligen lite annorlunda, men ska nog ta och testa dom med.


Detta är smash på påse som finns här i Sverige, har någon testat dom?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0