busungen är full med bus idag

Vi har nu fått lite lunch i magarna och är mätta & belåtna. Det blev pasta med kyckling, bacon & paprika. M U M S !
Saga hon ligger i soffan och ska sova en stund, hon brukar vilja somna där till barnprogram på dagarna och sedan bär jag in henne i hennes säng. Själv har jag fixat och plockat i ordning i köket efter lunchen, blir ju lite att ta hand om när man inte har någon diskmaskin. Skulle vilja ha en sån liten bänkdiskmaskin, skulle vara perfekt för oss!
Sen har även busen fortsatt här under förmiddagen.. Jag har lakan, handukar osv i en garderob i Sagas rum och hade glömt att stänga till den dörren. Så ja, ni kan ju gissa vad hon hade gjort? Slängt ut A L L T på golvet. Men på ett sett var det bra för jag har faktiskt varit lite dålig på att ha ordning där inne, vikt ihop det lite slarvigt och kastat in typ. Men har tänkt flera gånger att jag ska göra i ordning där men har inte blivit av, så nu fick jag ju en anledning till att göra i ordning. Så det har varit min sysselsättning under förmiddagen, stått och vikt allt och lagt in fint. Så det var ju skönt att få det gjort! Vi får väl se vad hon hittar på för bus här näst ha ha. Det finns verkligen mycket bus i den där lilla ungen ♥

Blir att gå ut en sväng sen när Saga vaknat, gå bort till Meddo och städa och sen en sväng förbi lekparken får det bli. Malin kommer även hit om en stund och dricker en kopp kaffe med mig, mys ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0