I hope the sun shines



Då börjar även denna dagen leda mot sitt slut.
Tycker dagarna går så fruktansvärt fort, redan torsdag i morgon? Och snart helg igen, helt sjukt.
Idag har det varit en väldigt bra dag! Började ju med träning och sedan varit i stan på 2 möten som gick jätte bra. Träffade min sjuksköterska, hämtade lite ny medicin och tog puls & blodtryck. Sen när jag var klar i stan var det dags att sätta sig på bussen hem och hämta fisen ♥ Gick förbi affären påvägen hem och handlade lite och sen hem och fixa med middagen, och idag hade vi även middags sällskap av mamma. Mycket trevligt ♥

I morgon är det ju torsdag vilket innebär ingen dagmamma utan mamma & sagis dag ♥ Har ingenting planerat utan vi får se vad vi hittar på, massor mys & bus blir det iallafall ♥ Blir ju även vilodag från gymmet, men rätt så skönt för jag har träningsvärk överallt ha ha! Men ska nog försöka ge mig ut på en promenad iallafall om det är fint väder.
Nej nu har jag lite att fixa med innan jag kryper ner i sängen :)
Hoppas ni har haft en fin dag, PUSS!



Kommentarer
Sandra, Colins mamma

Ja verkligen. Allt bra med er?

2012-04-18 @ 21:34:33
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Anonym

FIN BLOGG :)

2012-04-18 @ 21:41:39
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0