ni har väl inte missat tävlingen & frågestunden ?

Nu är mitt hjärta hemma igen och vi har precis ätit lite middag. Hon är på riktigt bushumör, springer runt och hoppar & skuttar och har tömmt hela min tros/bh låda så nu ligger det trosor och bh-ar över hela golvet inne i sovrummet. Ibland blir man lite tokig på dig, min lilla tokunge ♥

Jag dricker just nu en stor kopp kaffe, det är ju så gott direkt efter man ätit. Det är ju alltid gott med kaffe men just efter maten är det sådär lite extra smarrigt, tycker iallafall jag.
Ska strax göra i ordning Sagis för natten och sedan gosa lite innan det är dags att krypa till kojs för henne. Sen när hon lagt sig ska jag ta tag i disken och de, för jag ville inte ställa mig med det nu för det tar ju en liten stund och vill passa på att gosa med Sagis innan hon ska lägga sig. Blir ju inte så mycket tid att umgås på dom här dagarna då hon är hos dagmamman, för när vi kommer hem är det middags dags och sedan tickar klockan iväg..
Senare kommer Bella hit och sover här i natt, mys ♥ vi ska ha lite myspys kväll och titta på Desperate Housewifes och Bigbrother.
Får se om jag skriver något mer idag, annars hörs vi i morgon :)
PUSS

Ni har väl inte missat tävlingen och frågestunden ?






Kommentarer
Sara

Oj vad lika ni är! :)

2012-04-19 @ 11:28:14
URL: http://calmdowndearest.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0