Tack vad fina ni är!

Vill börja med att tacka er för dom fina & peppande kommentarerna jag fått på det senaste inlägget, ni är bara för underbara ♥ Bara massor positiva kommentarer, TACK!
Det är verkligen kul om jag kan inspirera andra genom att dela med mig av min tränings osv.

Jag har precis ätit mitt kvällsmål, kesella, bär & funligt & en apelsin. Så nu är jag mätt i magen och kan sova gott sen!
Saga hon ligger och sover sött, hon somnade runt halv 8 tiden ungefär.
Hade gått jätte bra uppe i lokalen idag, förutom att Saga är så himla rädd för städtanten som kommer dit och städar. Så fort hon kommer blir Saga helt förskräckt och JÄTTE ledsen tydligen, var samma sak förra veckan när dom var i lokalen. Idag hade Monica fått klä på Saga och gå ut medans städtanten var där för att Saga var så ledsen. Undra varför? Vad är de med denna städtant som hon tycker är så läskigt? skumt.
Men annars hade det gått kanon!
Vi traskade hemåt och väl hemma var det dags att fixa middagen, som idag blev potatisstavar/morotsstavar i ugnen och kött. Och till det lite kokt broccoli och gröna bönor, det har jag nästan till alla måltider. Så himla gott med broccoli, plus att det är nyttigt och bra med!
Och medans jag höll på med maten satt Saga vid bordet och ritade fina teckningar. Sen efter maten hade klockan tickat så det var dags att hoppa i pyjamasen, borsta tänderna och sen lite mys framför tvn till Pippi innan det var dags att krypa till sängs.

När Saga hade lagt sig och vi pussats & kramats godnatt så tog jag tag i disken. Tog även ett varv med dammsugare och städade i ordning lite, tvättat gamla sängkläderna och bäddat rent i min säng. Ska bli underbart att krypa ner där sen, så himla skönt med renbäddad säng! eller hur?
Så nu ska jag bara blogga klart och kika runt lite på nätet lite fort och sedan borsta gaddarna och krypa till sängs.

Godnatt & sov så gott, PUSS ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0