Skönt att slippa baksmällan.

Halloj sötnosar!

Hur mår ni idag?

Själv mår jag toppen, skönt att vakna och inte vara bakis för det är nog bland det värsta som finns!
Kom dock hem rätt sent igår så var lite små seg när jag vaknade. Gick upp senare än vad jag hade tänkt, men vad gör det? När man ändå hade chansen att passa på liksom... Inte varje dag man får sova till halv 12 så det var rätt skönt faktiskt! Skulle igentligen upp tidigare och gå till gymmet på workshop, men det vart inställt så därför sov jag lite extra. Men gick iallafall upp till gymmet när jag hade vaknat och fått i mig lite frukost. Fick bli lite förbränning idag bara, 206 kalorier väck.. vill inte förstöra veckans schema med att ha träningsvärk så därför fick det bli bandet idag bara så kör jag stenhård styrketräning i veckan. Blev ju lite dåligt med träning denna veckan eftersom vi kom hem i tisdags så missade ju 2 dagar där. Men i veckan blir allt som vanligt igen, skönt!

Gårdagen då, ja det var ju lite annorlunda att gå ut nykter kan man säga. Det har jag faktiskt aldrig gjort tidigare och kommer nog inte göra det igen, iallafall inte om jag är ensam om att vara nykter. Men så himla skönt att slippa baksmällan idag! Så på så sett är jag glad att jag ej drack igår. Men kan ju inte riktigt släppa loss och dansa på samma sett när man är nykter. Man blir ju lite stel, iallafall jag. Jag är väl lite blyg sådär och tycker inte om att dansa nykter. Det dåliga självförtroendet som kommer in och man tycker väl att det är lite pinsamt. Sen blev det att man tänkte på hur alla onyktra människor betedde sig, det är ju något man annars inte bryr sig om om man är onykter. Men är man själv nykter så tänker man ju på det, oh herregud säger jag bara! Folk ramlade över bord, spillde ut drickor, glas gick sönder och folk flamsade runt och skrek som idioter! Är man själv sådär när man är onykter undrar jag då? Då skämms jag ha ha
Sen blev jag rätt så trött också, är ju inte van vid sena utelivet längre ha ha. Så det vart väl inte så jätte kul. Men min lillasyster verkade ha en kul kväll och det var ju huvudsaken, det var ju liksom hennes kväll ♥

Min lilla plutt är nu hemma igen och det hade gått jätte bra att sova hos mormor. Dom hade haft det jätte bra både igår & idag! Så det var skönt att höra. För Saga har blivit rätt så mammig på senaste tiden och kan hända att hon blir ledsen efter mig, men det hade gått jätte bra! Saga ville inte ens åka därifrån förut när dom skulle hit med henne he he.
Just nu ligger hon och sover lite och jag ska strax börja med maten, blev så sugen på lasagne förut så det ska jag göra. Mums! Sen blir det bara massor med mys hela kvällen ♥ Man hinner sakna den där lilla pluttan rätt mycket på bara en natt såhär. Så blir att mysa riktigt ordentligt sen, fixa iordning något gott och gosa ner oss i soffan.

Försökte blogga igår från mobilen för jag skulle lägga upp lite bilder, men som vanligt så funkade det inte!
Så därför får ni lite bilder idag..
Hade på mig min nya klännig jag fått av min mormor ifrån Nelly.com.


 

 

och en liten bild på min sminkning :)




Kommentarer
Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Snygg du är! =)

2012-04-15 @ 08:41:22
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0