passa på att mysa & njuta ordentligt ♥

Godmorgon Snyggingar!

Hoppas ni har sovit gott?

Jag har sovit som en stock.. Hade dock lite svårt att somna då Tvn slutade fungera igår kväll och jag brukar alltid somna med tvn på för jag tycker inte om att ha det kolsvart och knäpptyst då jag sover. Ja jag erkänner, jag är lite mörkrädd..
När Saga väckte mig i morse så låg jag kvar i sängen en stund och drog mig för jag var rätt så trött. Saga kom efter en stund och la sig hos mig så kollade vi på lite barnprogram, nu funkar äntligen tvn igen. Det var länge sen Saga kom och kröp upp hos mig och myste på morgonen, för hon har aldrig tid med det. Hon ska bara leka eller titta på Pippi så fort hon vaknar, så det var jätte mysigt att få en liten gosstund!

Men nu har vi varit uppe en stund, fått frukost i magarna och nu intas kaffe. Saga hon satte sig precis och kollar lite på pippi så då passade jag på att sätta mig här och slänga in ett inlägg.
Ser ut att vara rätt hyffsat väder ute idag? Så himla trist nu när det varit regnigt och kallt. Men nu små lyser ju solen lite och termometern visar 11 grader, s k ö n t ! Så det blir att gå ut en sväng sen och busa lite.
Sen någongång under dagen ska vi även träffa Bella, för nu saknar vi henne för mycket! Inte träffats sen förra veckan så nu måste vi få pussa på våran fina Bella lite ♥
Det är vad som är planerat idag. Skönt att inte ha så mycket planerat utan bara vara hemma och ta det lugnt och mysa nu när vi varit borta i några dagar. För igår var ju Saga hos dagmamman, så idag är ju första dagen vi är hemma hela dagen tillsammans sen vi kom hem. Så ska passa på att mysa & njuta ordentligt ♥



Igår bjöd vi hem pappa & brorsan på middag.

Jag fick med mig lite kött från mormor och morfar och där fanns en stor stek, så jag testade på att göra en slottsstek för första gången som jag bjöd på. Och den blev väldigt lyckad! Smakade riktigt gott och det tyckte även dom andra också. Jag ä l s k a r att laga mat, det är så himla kul! Alltid kul & spännande att testa på nya saker med. Så det blev en lyckad middag och väldigt mysigt att få umgås med min fina far & bror ♥




Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

här har jag också sovit bra, tack vare att sambon tog gnällfian inatt :) God maten ser ut !

2012-04-12 @ 12:26:44
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0