Skönt att återgå till vardagen igen.

Nu är vi ju hemma igen, vi kom hem runt 5 halv 6 igår och resan gick jätte bra! Saga var så duktig och höll humöret uppe :)
Blev inget inlägg igår när vi kom hem för hade så mycket annat att göra. Packa upp, tvätta och fixa.

Just nu sitter jag och äter lite lunch. Har varit och tränat idag, skööööönt! Men lyckades avsluta passet med att sträcka ena skinkan, bra där Jenny! Men hoppas det går över snart. Ska ju ändå inte träna förens på lördag igen så det ska nog gå över tills dess får vi hoppas.
Annars gick träningen bra, började med 30 min på bandet och sen körde jag mage. Sen skulle jag avsluta med några utfall och benböj och då lyckades jag sträcka mig, lyckat! Tror inte rumpan riktigt hade återhämtat sig efter det senaste passet, så det var nog därför. Men nu får den vila några dagar till sen kör vi ;)

Blev även lite solning och städning på
Meddo påvägen hem. Och nu ska jag äta upp och sen ta en kopp kaffe. Sen duscha, plocka iordning här hemma, diska och förbereda middagen och sen hämta hem min lilla älskling <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0