Nu börjar även denna dagen leda mot sitt slut.

Även denna kvällen har varit super mysig!
Vi har ätit god påskmat och bara umgåts och haft det trevligt som vanligt :) Barnen har sprungit runt med sina nya leksaker och smaskat i sig massor godis från deras påskägg.
Saga, Jag, mormor & morbror tog med oss hunden och gick en promenad förut efter maten. Skönt att röra lite på sig! I morgon tänkte jag faktiskt ta mig en lång rask promenad, måste ju röra lite på mig när jag är här he he.

Just nu händer inte så jätte mycket, blir väl snart läggdags. Har ätit lite kvällsmat för en stund sedan, kesella som vanligt. Måste ju hålla lite på mina rutiner även fast jag är borta, så bad min morbror köpa lite burkar kesella + funlight förut när han åkte till affären he he.
Har faktiskt också smaskat i mig några godis bitar & chips precis, men det var det ända idag. Har hållt mig borta från godis skålen hela dagen fram tills nu! Inte varit speciellt sugen faktiskt, men nu blev jag det så några bitar slank ner ha ha.
Det är ju faktiskt helg och då får man unna sig lite om man är sugen ;) 

Hoppas ni har haft en trevlig dag!
puss puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0