Nu är vi på plats

Resan gick verkligen jätte bra, saga var så himla duktig! Hon tyckte det var lite jobbigt i början för hon var trött och det vart lite gnälligt men efter lite lunch och en tupplur så fixade hon resan galant!
Det var ju första gången nu när hon är stor som hon åker såhär långt. Och det tar ju ändå ca 6 timmar att åka, men vi stannade ju några gånger på vägen. Men tyckte hon fixade det väldigt bra och höll humöret uppe hela vägen :) Min duktiga tjej <3

Kvällen har varit jätte mysig! Vi har ätit god mat - fläskkotletter, potatis & sås, som alltid serveras första dagen jag kommer hit för mormor vet att jag älskar det he he. Gulliga mormor <3
Sen har vi druckit kaffe, ätit ost & kex, suttit och pratat massor och bara haft hur trevligt som helst! Det är så mysigt att vara här, jag njuter! <3
Saga hon slocknade som en stock förut, det har varit full rulle på henne ända sen vi kom fram. Mycket spring i benen efter att ha suttit ner i stort sett hela dagen, och det förstår man ju.. Så hon sover nog rätt gott nu kan jag tänka mig :)
När vi kom fram förut och vi skulle gå fram och säga hej till morfar så tar saga honom i handen och säger - " jag heter Saga! " ha ha så himla gullig hon är!

Nu ligger jag i sängen och saga ligger brevid i en resesäng och sover sött. Jag kommer nog sova rätt gött i natt efter denna långa dag.
Men nu är vi äntligen här och det känns så himla bra :)
Hoppas ni har haft en bra dag!
Puss puss <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0