När ska detta ta slut?

Att vakna upp till det här piss vädret var ju inte det roligaste direkt, usch vad tråkigt! Jag är trött på detta väder nu, ena dagen är det JÄTTE fint nästa sommar värme och man får lite hopp om att NU är våren här på riktigt, sen dagen efter är det regn/snö och hoppet försvinner direkt. Känns som vi aldrig kommer få värme. Det har ju hållt på såhär ett tag nu och det är sååå tråkigt! GE MIG SOL & VÅR NU! Jag vill kunna sitta ute och njuta i solen, vara ute och hitta på saker med Sagis. Inte sitta hemma och glo. Och ja, jag vet att man kan gå ut och göra saker även fast det regnar/snöar, men det är ju absolut inte samma sak. Man njuter ju inte på samma sett som en solig härlig vår/sommar dag. Jag tycke faktiskt inte det är roligt över huvudtaget att gå ut i sånt här väder. Då håller jag mig hellre inne och hittar på roliga saker.

Jag som hade planer på att åka in en sväng till Maxi eller Willys och handla lite idag, men hoppar nog över det. Har ingen lust att gå till och från buss i detta väder med barnvagn och kassar. Så jag får hoppa turen till Maxi/willys och gå och handla här på svindyra Hemköp istället! 
Hade ju även hoppats på att kunna gå ut och leka och även ta en promenad idag, men känns inge vidare kul heller i detta väder. Usch idag är vi negativa, men detta väder är verkligen INTE kul och det tror jag dom flesta håller med om?
Får se om det kanske blir lite finare framåt eftermiddagen? Man kan ju alltid hoppas iallafall..
Och tills dess blir det nog bara bus & mys här hemma, springa bort till Hemköp och handlade lite med.
Nej nu ska jag göra i ordning lite frukt till Saga och sedan dricka upp mitt kaffe, PUSS!


Kommentarer
MADDISENJ

Ja fy sjutton vad less man är på detta hemska väder. Våren verkar inte vilja komma alls i år :(

2012-04-20 @ 11:16:38
URL: http://maddisenj.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0