Mysmorgon

 

Hur mår ni idag? Här hemma mår vi toppen :)
Har haft en mysig och lugn morgon, förutom att Saga varit i farten i skafferiet igen och lekt med mjölet. Jädrans busunge ♥ MÅSTE skaffa sånna spärrar till skåpen nu, inte så trevligt med mjöl i hela skafferiet plus golvet.
Jag låg och drog mig en stund i sängen innan jag gick upp, så skönt att kunna göra det och inte behöva känna sig stressad för att man ska iväg..  Och det var då busungen passade på med sina hyss! Men gick då upp och gjorde iordning frukost till Saga, hon fick ha lite mysfrukost framför tvn idag. Macka & en skål med färska jordgubbar och hon smaskade i sig allt utan problem.

Jag har också ätit min frukost - gröt, protein & kaffe. Sitter fortfarande med min kaffe kopp och kikar runt lite på nätet efter skor som jag kan ha ute när jag promenerar. För jag tänkte nu när vädret börjar bli fint och vi närmar oss sommaren kan det ju vara skönt att ta promenader ute, och med tanke på mina knän så måste jag ha ett par ordentliga skor. Funderar faktiskt på att köpa likadana som jag har i gymmet för dom är grymt sköna! Synd bara att det är så grymt dyrt med träningsskor, men ska se om jag kan hitta några hyffsat billiga. Men hellre att dom kostar lite extra och bra för mina knän, än att dom är billiga och urdåliga för knäna. Vi får se vad det blir...

Saga hon ligger just nu i min säng och tittar på barnprogram, min lilla mysunge ♥ Blir väl att fortsätta ta det lite lugnt och bara va nu på förmiddagen, passa på att mysa med mitt troll. Och sedan gå ut en sväng på eftermiddagen och busa.

Och vill återigen tacka er för era fina och peppenade kommentarer som kommer in, känns verkligen JÄTTE kul att jag kan inspirera er. Ni är så fina - tack! ♥

Ni glömmer väl inte bort frågestunden där ni kan ställa frågor om min träning & kost.
Gå in HÄR och ställ MASSOR frågor nu.

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0