Kanske dags för lite vila några dagar?



Hur mår ni?

Själv mår jag lite sisodär, känner mig fortfarande lite slut i kroppen. Kanske är min kropp som försöker säga till mig att den vill vila lite eftersom jag kört rätt hårt med träningen på sista tiden? För jag kom i säng skapligt igår men ändå var jag sjukt trött i morse, ville bara dra täcket över huvudet och somna om. Men det var bara att kliva upp och fixa frukost osv, och sedan traska med Saga till dagmamman och sen vidare mot gymmet.
Var inte alls sugen på att träna idag, men det var bara att bita ihop och gå dit. Började med 35 minuter på bandet med trevligt pratsällskap, så vart genast på lite bättre humör. Sista 15 minuterna gick jag själv i riktigt snabb takt med dunkade musik i öronen och mycket lutning på bandet, försökte tagga mig själv lite extra så magpasset skulle gå bra. Var precis dygnsur när jag klev av, men det är härligt! Sen körde jag igenom magpasset, gick rätt bra faktiskt. Sen påvägen hem stannade jag på Meddo o städade och tog även en 20 minutare.

Nu har jag precis fyllt på magen med mat och ska dricka massor kaffe så jag piggnar till. Sen ta en dusch och sedan packa lite inför morgondagen då jag åker ner till Göteborg, för har en grej jag ska göra på torsdagen. Så är bara borta 1 natt och sedan åker jag hem på torsdag eftermiddagen igen.. Kommer att sova hos min fina vän Mattiaz, ska bli jätte kul att få träffa honom lite ♥ Saga hon ska sova hemma hos Linus o dom medans jag är borta då jag ej kan ta med henne.
Så ikväll blir det att mysa lite extra med min plutt ♥

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0