it's workout time baby

odmorgon på er!
Hoppas ni mår bra ? :)


Jag gick upp för en liten stund sedan och äter nu frukost, Saga ville inte ha någon frukost just nu så hon ligger i min säng och tittar på barnprogram. Hon brukar ju helst vilja vänta en stund med att äta efter hon vaknat, men jag själv är så himla hungrig när jag vaknar så jag måte äta direkt! Men om en stund måste hon med äta lite.. 

Idag blir det ju träning som jag skrev igår, vid 10 tiden drar jag dit. SKÖNT! Blir lite mage och överkropp idag tänkte jag. Sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda.
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan klä på mig och Sagis och sedan packa väskan för gymmet! Vi görs sen♥

Vad hittar ni på idag ?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0