I still love you.....

Hur mår ni idag?
Själv mår jag bra, har lite tankar som far i huvudet idag bara. Drömmar i natt som påminnt mig om personer osv. Har börjat känna en saknad efter en person igen ( ni förstår säkert vem ), och så kommer det säkert att vara ibland eftersom han var och är väldigt speciell för mig! Man tror man har släppt taget och kommit över känslorna men så kommer dagar då man känner en sån otrolig saknad och man känner att vissa känslor faktiskt finns kvar. Det tar verkligen tid att gå vidare och släppa taget, speciellt när man fortfarande älskar personen!

Nej nu ska jag köra ett stenhårt pass på gymmet och lägga tankarna på annat!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0