i love you more than words can say

Jag somnade som en stock igår, tog inte många minuter för mig att somna. Och sovit hur skönt som helst hela natten! Vaknade i morse av att Saga kom in till mig, - " MAMMA, är du här? " sa hon, och gav mig en stor kram. åh min fina tjej vad jag har saknat dig ♥ Hon kröp upp till mig så låg vi och gosade en stund, mys Sen gick vi upp och fixade lite frukost, kollat lite på barnprogram, ritat lite, busat och nyss slocknade hon i min säng. Så nu ska jag passa på att sätta mig med lite räkningar, skriva inköpslista och greja lite. Sen när Saga vaknar så blir det lite lunch och sedan går vi ut en stund, måste även bort till Meddo och städa och senare kommer brorsan och mamma förbi på en fika, mysigt

Saga har varit utan blöja nu i ca 1 timme innan hon somnade, och nu sover hon ju utan blöjan med. Får se hur det går... Har ju försökt tidigare att hon ska vara lite utan blöja här hemma men hon har ju total vägrat! Men idag gick det bra, frågade om hon bara skulle ha trosor på sig istället för blöjan som stora tjejer har och då gick hon med på det. Så vi får se hur det går, har lagt en handduk under henne ifall det händer en olycka när hon sover.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0