i love this feeling.

Kom precis hem från gymmet. Kom dit lite senare idag då jag försov mig lite i morse. Eller rättare sagt tryckte på snooz lite för många gånger ha ha. Så går det när man har en sån skön säng! :P Saga var också trött och låg fortfarande i sängen när klockan var 08,15. Så blev en liten stressig morgon, fick ringa dagmamman och säga att vi blev lite sena. Så blev bara upp och kasta i oss lite frukost och på med kläder osv och springa iväg.
På med alla tjocka vinter kläder igen då, då snön är tillbaka.. BLÄ! Det gillas inte.

Dagens pass var ju ben och det gick skit bra faktiskt! Dom fick jobba ordentligt så är mycket nöjd! Älskar känslan när man kört ett bra pass, helt slut i kroppen men ändå så påfylld med energi! Love it.
Dock fick jag hoppa över utfallen då jag började känna av mina knän, mindre kul :( har haft mycket problem med knäna efter fotbollen men inte kännt någonting av det förens nu, så hoppas bara det är tillfälligt så dom inte börjar jävlas med mig igen.. Då blir jag inte glad! Men då får jag köpa knä skydd igen bara så brukar det bli bättre..
Bella kom även upp till gymmet efter en stund och gjorde mig lite sällskap :) trevligt! Hon kommer troligen hit sen och dricker kaffe med mig sen med, mys! Tycker om att umgås med den tösen, hon är en riktigt fin vän <3

Påvägen hem hoppade jag in i solariumet, så skönt! Och nu är jag hemma och har precis tagit lite protein och en banan. Ska fixa i ordning lite lunch om en stund tänkte jag :)
Sen ta en dusch och plocka i ordning lite här hemma och sen se om min fina vän kommer på en kaffe innan jag ska gå och hämta min lilla älskling <3

Dom här blommorna fick jag av saga igår som hon hade plockat när hon var med Carro. Mammas gulliga tjej <3



Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

vilka fina :) har dom överlevt kylan alltså? ;)

2012-04-02 @ 13:32:45
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-04-02 @ 14:08:27
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/
Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Åh så fina vårblommor! =)

2012-04-02 @ 15:52:59
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
cajjo

Titta vad fint det blev med blommorna, hon va så glad när hon hade plockat till mamma <3

2012-04-02 @ 20:42:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0