Godmorgon underbara måndag.

Ja, för hur underbart är det inte att vakna upp till solsken & fågelkvitter? åh solen, du är så välkommen! Och du får jätte gärna stanna ett tag nu.

Har precis fått i mig frukost som idag var så sjukt gott, jag äter ju samma frukost varje morgon i stortsett. Men idag var det lite extra gott, ingen aning om varför men tog till och med en macka till gröten med och det bruka jag aldrig orka men idag så slank det ner lätt som en plätt - mums! Så nu är jag mätt i magen och redo för ett hårt pass på gymmet sen!
Sitter och dricker mitt morgonkaffe och ska snart fixa en macka till pluttan som vaknade för en liten stund sen, hon ligger just nu i min säng och kollar på tvn. Sen göra sig klart & klä på sig osv, sen upp till dagmamman med Sagis och jag ska vidare mot gymmet.

Hoppas ni får en fin dag! PUSS ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0