Godmorgon godmorgon !

Sitter just nu och äter frukost, min goda gröt som idag fick lite färska jordgubbar och pumpakärnor på sig. Nyttigt
och gott, en bra start på morgonen! :)
Saga hon vill hellre ha macka och ett glas mjölk på morgonen. Hon har faktiskt börjat äta frukost nu för vi har slutat med vällingen. Hon dricker varken på morgon eller kväll nu, dels för att dom senaste veckorna har jag gjort i ordning en flaska och sen dricker hon 3 klunkar och sen står den bara, känns lite onödigt då. Sen även för att se om hon blir bättre i sin mage, så nu har hon varit utan vällingen i 5 dagar. Lactulosen är hon så duktig och dricker rent från en matsked, den är ju viktig att hon får i sig !

Idag blir det mycket att fixa med.. Tvätta, städa och packa.Så skönt att komma hem till ett ny städat hem sen.
Sen kommer mamma i eftermiddag och då ska jag springa upp till gymmet en stund. Ett litet extra pass idag eftersom jag blir borta några dagar nu..
Sen måste jag även till affären och handla lite till resan. Dricka, nån tidning och lite färdgodis kanske :P
Sen ikväll kommer Bella hit och myser lite med oss <3
Så idag kommer vi ha fullt upp !

Vad hittar ni på idag?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0