GLAD PÅSK !

Saga slog upp sina ögon runt 7 i morse men vi somnade faktiskt om båda två till halv 9. Så det var skönt!
Sovit jätte skönt i natt, man sover så himla bra här uppe..
Dagens planer var att åka in till stan en sväng allihopa. Så vi åt lite brunch istället för frukost och packade sedan in oss i bilarna och åkte mot Hudik.
Började med ett besök på leksaksaffären och Saga fick en söt liten katt som lät när man tryckte på magen och även en kyckling som kunde pipa.
Och jag fick ett par "skinnbyxor" från Ginatricot som jag så länge velat ha, en väska, en mascara och nya hörlurar. Tack snälla mormor ♥

Nu sitter jag och tar det lugnt bara, dricker en kopp kaffe och passar på att blogga lite när Saga sover. 
Nu ska jag och mormor fixa iordning lite påskägg till barnen och sedan ska vi väl fixa med lite påskmat osv..
Så blir nog en riktigt mysig kväll ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0