Ett stopp på McDonalds :)

Precis haft ett stopp på McDonalds i Upplands Väsby, fått lite mat i magarna så nu är vi mätta och belåtna och kan fortsätta ett tag till innan nästa stopp :)
Dom andra satt och smaskade i sig pommes, hamburgare och nuggets vilket såg sjukt gott ut, men jag var duktig och tog en Caesarsallad och Ramlösa :) skippade till och med krutongerna, dom fick saga äta upp.
Tror faktiskt inte jag skulle må så bra om jag stoppade i mig en fet hamburgare och feta pommes eftersom min kropp ej är van vid sånt, så skulle nog bara må illa och det hoppar jag helst över. Och sen tänker jag ju lite på figuren med ;) sen mår ju inte kroppen bra av sådan mat, bättre att vara nyttig och hälsosam! Men självklart unna sig gottigheter ibland också, det måste man.
Men salladen var super god den med och jag är mätt och belåten!

Nu sitter vi i bilen igen och saga har somnat. Får se om jag med kanske ska vila ögonen en stund?

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0