En riktig mysmorgon ♥

GODMORGON SÖTISAR ♥

Hoppas allt är bra med er?
Med oss är det bara bra, pigga & glada!
Morgonen startade vid halv 9, då kom pluttan och väckte mig. Hon var riktigt gosig så vi låg i sängen och tittade på barnprogram och myste en bra stund innan vi gick upp och åt frukost.  Och massor med pussar & kramar fick jag, myspys ♥ Men nu är vi uppe sen ett tag tillbaka och har ätit frukost och ska snart klä på oss och göra oss i ordning lite för att sedan invänta pappa som ska hämta oss. Blir att åka in till stan och STORHANDLA mat osv, skönt! Börjar bli rätt så tomt här hemma nu, så ska bli skönt att fylla upp kyl och frys..

Är ju underbart väder ute, soligt och fint! Så blir att vara ute sen när vi kommit hem, kanske gå upp till kanalen och mata lite ankor? Det är så mysigt tycker jag och Saga tycker det är kul. Så ska nog köpa med lite fika till pluttan med så kan vi mysa där uppe i solen.
Nej nu måste vi göra oss klara här, vi hörs sen!


Lite bilder från gårdagen;






Kommentarer
Emely Tuväng

Du har blivit utmanad i min blogg: http://emssan.blogspot.se/2012/04/utmaning-av-laura.html



Kram

2012-04-28 @ 11:42:37
URL: http://www.emssan.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0