Då var vi hemma i boet igen.

Övningskörningen gick jätte bra, det var skit kul att köra! Åkte till Lambohov där dom har ett ställe som är gjort för dom som övningskör. Det finns en rondell, lite korsningar osv.. Jätte bra! Dock är det typ grus/ler väg och den var inte den bästa tyvärr, fullt med gropar överallt! Men det gick bra ändå, tyckte bara synd om pappas bil som fick skumpa runt i alla gropar ha ha. För dom gick inte att undvika eftersom det var precis överallt. Hoppas någon fixar iordning där snart så det blir jämt och fint.
Övade på att köra i både i rondellen och korsningarna, övade på att växla upp & ner, stanna och växla ner för att sedan köra iväg och växla upp igen osv.. Ja, jag lärde mig massor och det gick väldigt bra! Pappa var väldigt bra att köra med, är jätte glad att han ställer upp och kör med mig ♥ Så nu längtar jag till nästa gång för det var så kul. Ska även börja plugga lite teori snart med så jag kan ta mitt körkort inom en snar framtid. Fatta vilken frihet det skulle va, slippa vara så beroende av alla andra och kunna göra saker & ting själv. Gud så skönt!

Saga hon var ju hos Caroline & Magnus under tiden och busade och när jag kom för att hämta henne så blev jag bjuden på lite lunch & fika, trevligt!
Nu ligger hon i vagnen i hallen och sover men ska ta och väcka henne snart för mamma & brorsan kommer hit om en liten stund och fikar, myspys ♥
Sen händer det väl inte så mycket mer idag, blir nog lugnt...

Hoppas ni har en fin dag! :)
PUSS



Kommentarer
Hellis - Design på flera sätt

Vad häftigt med en övningskörningsbana! Lycka till med körkortet!

2012-04-15 @ 19:38:01
URL: http://138kvadrat.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0