jag älskar min Ziperall!


Sitter här och myser i min rosa ziperall. Det är verkligen det mysigaste som finns tror jag! Har ni ingen så skaffa en, ni kommer inte ångra er ;)
Bella är här också och myser med oss, vi äter lite chips och bara slappar.
Saga hon sover sen ett tag tillbaka. Hon har blivit så himla svårsövd och vägrar att somna i sin säng, hon ska bara somna i soffan. Ingen aning om varför? Men hon skriker rakt ut när man lägger henne i sin säng :(

Vi har haft en bra dag. Städat och tvättat klart det sista, sen var vi ute i lekparken en liten sväng innan Carro och Bella kom och hämtade oss så följde vi med upp till stallet en sväng. Och dit har det kommit 2 stycken små kattungar, hur söta som helst! Och Saga tyckte det var jätte mysigt :) Hon är ju helt galen i katter, "mauen" som hon säger. Sen hjälpte hon även till och mockade lite, hon tog den lilla gåvagnen som finns där och så la Carro i lite halm och bajs i den och så gick Saga till gösselstacken och lämnade det. Hon är så duktig min tjeja ♥

I morgon ska vi träffa mamma, ska bli mysigt :) ♥
Nej nu ska jag snart lägga mig tror jag, börjar bli trött!












Kommentarer
Caroline

...lilla stalltjejen <3

2011-09-11 @ 20:33:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0