Tvätt, tvätt och åter tvätt.

Goddagens mina kära ♥

Hur mår ni?

Här hemma mår vi bra, än så länge *peppar peppar*
Linus har ju haft magsjuka men än så länge har vi andra sluppit *peppar peppar*
Jag har gått och slängt i mit vitpepparkorn dom senaste dagarna för att ej få skiten, sen häromdagen tryckte jag i mig massor ahlgrens bilar för det ska tydligen också hjälpa läste jag lite här och där.. Det låter skumt - jag vet. Men allt är värt ett försök för att slippa spysjukan, blää!

Vi har precis ätit en stor & god frukost..
Blev lite sen fukost idag, för vi låg kvar i sängen rätt länge i morse och myste och tittade på barnprogram.
Saga fick sova hos oss i natt för hon kissade på sig i natt så hela sängen vart blöt, lilla gumman ♥ Men det gör inte mig något, för det är så mysigt med henne brevid sig hehe :)

Igår storstädade vi hela lägenheten, bort med alla bakterier! Tvättade säkert en 10 maskiner eller något, tvättat alla sängkläder, alla kuddar, alla täcken, alla handdukar. Ja i stortsett allting som varit framme senaste tiden.
Och det är fortfarande massor tvätt kvar så blir att fortsätta tvätta idag. Känns som det aldrig kommer ta slut haha.
Men det är skönt att vi har torktumlare så det slipper hänga tvätt överallt i hela lägenheten.

Så idag ska jag först tvätta färdigt allting och sedan får vi se vad vi hittar på.. Blir en sväng ut i lekparken iaf och busa lite, sen blir det kanske en kaffe med min sötis Bella :)

Vad hittar ni på idag?


Satte upp nya klockan i köket igår, NIIIICE! :D


Kommentarer
Sofie - Mamma till två små

Så snyggt det blev!! Hoppas verkligen du slipper magsjukan! Är oxå sån så jag ska tvätta och städa bort sjukdommar!

2011-09-10 @ 13:03:15
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Sanna - mamma till Embla

tjusig , har köpt en likadan .. Men attans vad krångligt de va att få upp den :)

2011-09-10 @ 21:13:33
URL: http://mammatillembla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0