hon ska inte behöva må såhär!

Hej sötisar!
Sorry för dålig uppdatering, men det är lite sjukstuga här hemma..


Vi var på vårdcentralen med Saga sen i Tisdags, och det gick väl bra.. Saga var jätte duktig när dom undersökte henne, hon sa inte ett ljud. Sen skulle det tas lite blodprover och inte ett ljud då heller, hon var såå duktig. Stolt över min tjej ♥ Dom tog lite prover för gluten, så vi får se vad det visar.
Annars tycker inte jag dom tog oss riktigt på allvar, utan det är ganska normalt med förstoppning hos barn sa dom bara typ. Och ja det kan jag hålla med om, men inte såhär som saga har och har haft det. Någon måste det ju finnas att göra och någon orsak måste det ju vara. Det kan ju inte vara normalt.
Så vi får se vad proverna visar, visar dom inget så tänker jag fortsätta att vara på dom tills vi får en riktigt utredning! För min lilla älskling ska inte behöva må såhär, det är så hemskt och se!

Just nu
är hon glad, hon har tagit på sig sina stövlar och står framför tvn och dansar haha. Min älskade gullunge ♥
Ska göra i ordning oss lite och sedan gå ut till lekparken en stund tänkte jag.

Hoppas allt är bra med er?
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0