en mycket lugn helg med massor mys

Jaha då var ännu en helg över och en ny vecka på ingång.. Jag tycker veckorna går så himla fort!

Vi är fortfarande sjuka här hemma så det har blivit en ganska lugn helg.. Jag försökte mig på att gå på min svärmors 40-års fest i fredags, men jag orkar inte stanna kvar så min kväll fick sluta vid 23 tiden. Kändes jätte tråkigt att behöva gå därifrån, men huvudet dunkade, näsan var igen täppt och kände mig helt död i kroppen. Så fick lyssna på kroppen och gå hem och lägga mig.
Sen spenderades hela lördagen i sängen med mina 2 älsklingar. Var på affären och köpte lite gott & sedan låg vi och myste i sängen och tittade på tv och sedan massa avsnitt av skilda världar. Underbart ♥
Sen idag har vi varit uppe hos svärmor igen, fikat lite och firat henne - trevligt!

Kvällen har vi bara varit hemma och busat, Saga har det varit full fart på.. Så tror hon börjar bli bättre iaf. Hon är fortfarande snorig & hostig. Men full fart på henne ändå. Men nu sover hon sött, lite strulig vid läggdags men till slut somnade hon som en stock. Så i morgon ska hon få gå till dagmamman en liten stund tänkte jag. Pratade med Monika förut och hon tyckte att hon kunde komma. För dom kan ju liksom vara snoriga och hostiga i flera veckor även fast dom inte är "sjuka". Så, så länge hon inte är hängig är det ju ingen fara :)

Själv ska jag ta mig en apelsin och glo lite på tv.
Hoppas ni har haft en härlig helg sötisar ♥





Kommentarer
Klackar & Kaffe

Tävla om en snygg, egendesignad almanacka från TryckDig.se på Klackar & Kaffe http://klackarochkaffe.se/2011/10/10/tavling-tryckdig/

2011-10-17 @ 20:46:26
URL: http://klackarochkaffe.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0