nu ska fläsket bort!

Hallå Hallå :)

Hur mår ni?

Här hemma är det lite små snorigt, har gått och nyst & snörvlat sen igår.. Usch! Hoppas inte det bryter ut mer så jag blir sjuk, det orkar vi inte med.

Saga hon är hos dagmamman och jag & Linus har precis städat iordning lite osådär.. Kommer hit en tjej som Linus ska göra hårförlägning på idag, ska bli kul..
Sen lite senare kommer även en kompis med familj förbi med lite kläder till Saga som vi ska köpa.. Det är behövligt! Dom växer ju så dant dom små liven. Hon börjar bli en stor tjej nu, snart hela 2 år. Det är ju helt sjukt vad tiden går fort!

Häromdagen var ju Lindsey och Alexia här. Det blev mycket bus för dom små, det är så härligt att se. Dom sprang runt här och jagade varandra och skrattade. Underbart ♥ Nu hoppas jag att vi träffas oftare med barnen nu när dom flyttat tillbaka hit till Linköping, wiie! Och snart får dom även lägenhet inte alls långt ifrån oss, kul!

Jag har ju börjat mitt nya liv som jag skrivit tidigare, och det har gått rätt bra hittils.. Inget godis, chips, läsk eller fikabröd i veckorna och jag har faktiskt hållt mig rätt så bra! Tummen upp för mig :D Nu är det bara träningen som ska komma igång också. Ska ta mig en promenad ikväll sen tänkte jag..



Busungarna ♥


Kommentarer
Angelica Lindh

Träna några gånger i veckan, äta mörktbröd osv :)

2011-10-10 @ 14:02:54
URL: http://lifeofangelica.devote.se
Lindsey

Sötaste tjejerna!!! <3

2011-10-10 @ 18:54:11
URL: http://creadiem.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0