GODMORGON GODMORGON

Vi har precis fått i oss lite frukost här hemma. Och nu tar jag en kopp kaffe och tittar på våra bästa år :)
Saga kör runt med sin bil och busar på som vanligt.

Idag kanske vi ska träffa Lindsey och Alexia, jag hoppas på det för det var länge sen nu! Så barnen får leka och vi dricka lite kaffe och prata strunt :)
Dom hade så kul ihop sist vi sågs, så hoppas det blir av :)

Pratade även med min mormor precis, Gud vad jag saknar dom!! Så jobbigt att vi bor så långt ifrån varandra :(
Mormor och morfar är verkligen dom finaste människorna som finns! Jag önskar att dom kunde flytta tillbaka hit till Linköping.

Nej nu ska ja dricka upp mitt kaffe :)
Hoppas ni får en din dag!



Kommentarer
Emelie

Hej!

Nu kan du vara med och tävla om ett presentkort på *H&M* värde 1000 kr!



Reglerna är enkla

Lycka till

Kram

2011-10-07 @ 13:32:07
URL: http://thousandmil.blogg.se/
jennifer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0