en fix & trix dag.

GODKVÄLL ♥

Idag har vi varit hemma hela dagen, blev ingen dagmamma för Sagas del. Hon vaknade i natt och var helt KOKHET, snorig och hostig så det blev att stanna hemma idag..  Själv mår jag lite bättre, fortfarande snorig jag med och lite små hängig men känner att det börjar bli på bättringsvägen - skönt!
Så idag har vi fått mycket gjort här hemma, blir ju så när man är hemma. Man blir ju rastlöst. Så jag har vikt alla kläder och gjort fint i garderoberna, både min och Sagas. Har tvättat massor och även städat.
Elin kom även förbi en snabbis förut och lämnade en "one piece" hon köpt till Saga. Hon är ju bara för go ♥

Saga gick och la sig för en liten stund sedan, Linus sitter i soffan och tittar på tv & jag sitter här vid datorn..
Jag sitter typ aldrig vid datorn längre, så vart lite sugen nu.
Jag ska väl också slänga mig på soffan en stund snart, sen försöka lägga mig tidigt ikväll!
För i morgon kommer det folk hit vid 07.30 och ska laga ett fönster och även laga våran dusch.
Sen vid 10.00 ska jag på möte, och efter det stallet och sedan middag hos pappa på kvällen. Så i morgon är det fullt upp :)

Jag hoppas ni mår bra & att ni har haft en härlig dag ♥






Kommentarer
Emma

Din blogg är jätte fin Jenny !!! =)

2011-10-13 @ 14:45:56
URL: http://emmasbloogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0