photo time in the woods

HEJ SÖTNOSAR :)

Dagen blev inte riktigt som planerat, jag tänkte ju packa och greja medans Saga var iväg med mamma - men icke!
Jag drog bort till Bella och vi la oss i varsin solstol insmörjda i kokosolja & stekte i solen, helt underbart!
Kan ju inte vara inne när det är så härligt väder ju..
Sen efter vi legat och stekt ett tag så kom jag & Linus på att vi ville fota lite, så vi packade väskan och hoppade upp på cykeln och cyklade ut till skolan där vi tog massor med fina kort.
Det blir verkligen fina bilder när man tar ute i skogen, det är så otroligt fint ute i skogen nu. Så grönt och fint :)

Sen när vi kom hem började jag med lite mat i väntan på att min lilla fis skulle komma hem.
Dom hade haft det jätte mysigt, dom hade varit lite på stan och sedan åkt till Valla. Och Saga fick en jätte fin keps av mamma, tack ♥

Nu ligger hon och sover sött, hon slocknade som en stock och det tog inte alls lång tid.
Linus sitter här brevid och fixar med bilderna från idag, ni ska få se dom sen. Och jag ska ta och hänga upp lite tvätt och sedan slänga mig i soffan och titta på Bigbrother..
I morgon är det jobbtorget för min del och Saga ska till dagmamman, så uppstigning tidigt.

Hoppas ni haft en härlig dag i solen :)
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0