på praktiken

Halloj :)
Hoppas allt är bra med er idag?

Med mig är det helt okej, känner mig på lite bättre humör idag.
Solen skiner ju och det är varmt ute, så man kan ju inget annat än o vara glad.. Eller vad säger ni? :)

Jag sitter just nu på praktiken, precis packat upp lite varor o sådär.. Jag trivs verkligen här, jag tycker det är jätte roligt. Synd bara att min adhd ska komma in och förstöra, men så är det och det är ingenting jag kan göra någonting åt, jag kommer få leva med detta i resten av mitt liv och det är bara att acceptera att jag är den jag är!

När jag slutat sen blir det att åka till Willys och handla lite mat osv, sen hem och mysa med min lilla underbara familj.
Laga lite god mat och ha fredagsmys ♥

Nej nu ska jag fortsätta jobba.. Hoppas ni får en härlig dag!
puss & kram


Kommentarer
Anonym

Det är konstigt att personer som är i exakt samma situation som dig, med barn vid ung ålder och adhd klarar av värre säker än dig. Ett normalt arbetspass varar i 8 timmar och det är normalt att man är trött när man kommer hem. Det du pratar om är ren lathet, du har inte gjort ett dugg på hur lång tid som helst. Du om någon har inte rätt att skylla på sin adhd

2011-05-20 @ 21:47:42
Sauronsara

Din lilla prutt till anonyma fjärt!

Hur kan DU döma någon du inte känner? Hur vet DU hur hennes liv ser ut? Kan du utläsa genom hennes blogg hur hon är som person?



Om man bortser från att hon har ADHD så lovar jag dig att VEM som helst som inte arbetat på ett tag blir trött i början, så lägg då till adhd på de!!!!!



Du som är anonym, skulle du säga det personligen till henne om du mötte henne på stan?

2011-05-23 @ 21:50:18
URL: http://sauronsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0