nu går vi ut en sväng

Halloj!
Hoppas allt är bra med er?


Igår började vi packa som jag skrev, och vi storstädade även ute på balkongen. Damsög, torkade av och skrubbade golvet, så nu är det rent och fint där ute.
Sen var vi även borta hos Linus föräldrar och åt mat, trevligt :) På kvällen var Amanda och Timmy här, vi satt ute på balkongen och hade mys ♥

Idag började dagen runt 9, då gick vi upp och åt lite frukost och sedan har det inte hunnit hända så mycket mer.
Mamma ringde förut och frågade om hon fick låna Saga några timmar idag, så hon kommer vid 1 och hämtar henne :) Så då ska jag nog passa på att fortsätta packa lite tänkte jag. Det är ju rätt mycket som ska packas ner så det gäller ju att man börjar nu.
Så, så kommer min dag att se ut..

Nu ska vi ta och gå ut en sväng innan det är dags för lunch..
vad hittar ni på idag?




Kommentarer
Angelica Lindh

Absolut :) jodå den har varit bra :)

Kram

2011-05-08 @ 22:39:49
URL: http://lifeofangelica.devote.se
Sandra, Colins mamma

Så söt hon är! Allt bra med er?

2011-05-11 @ 23:05:01
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0