En helt underbar dag i solen.


Hur mår ni?
Själv mår jag fin fint..


Denna dag har varit helt underbar! Den började med att Saga och jag åkte in till stan för att möta upp mamma, hon skulle gå en sväng med Saga medans jag var på möte. 
Mötet gick jätte bra, allt kändes jätte bra verkligen! Så skönt nu när allting börjar flyta på, allt går åt rätt håll!
När mötet var slut så mötte jag upp mamma & Saga och vi tog en sväng på stan & Saga fick en jätte fin ryggsäck av mamma, sedan bjöd mamma oss på lunch och även en glass på bosses - riktigt mysigt, tack mamma ♥

Sen när vi kom hem mötte Linus oss vid bussen och vi gick hem till Linus föräldrar och fikade lite, alltid lika trevligt :) Saga fick springa runt lite nakenfis i deras trädgård och det tyckte hon verkligen om hehe.

Resten av dagen har tillbringats här hemma, vi har suttit ute på balkongen och myst & busat. Vädret har ju verkligen varit helt underbart.
Nu sen en stund tillbaka så sover Saga efter att ha badat och druckit lite välling, Linus är ute och går med sin mamma och jag gör typ ingenting. Bara sitter här, och det kan vara skönt det med ibland..
När Linus kommer tillbaka ska jag ta och baka en ananaspaj, vilket jag aldrig gjort förut så vi får se hur det blir. Sen ska vi titta på Desperate Housewifes, Bigbrother och sedan sova.



Kommentarer
i min lilla lilla värld

Dagarna kan inte bli annat än bra med detta väder =)

2011-05-11 @ 10:02:05
URL: http://saratilling.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0