vill åka till mormor & morfar

Jag är så himla sugen på att åka upp till min älskade mormor och morfar.. Jag saknar dom så himla mycket!
Prata lite med mormor förut om det, men det är såhär att tåget åker inte längre den sträckan som jag brukar åka. Brukar alltid byta i Gävle då jag tycker det är lite läskigt att byta i stockholm när det är så stort och mycket folk..
Ringde även till SJ för att dubbelkolla och dom har tydligen plockat bort den sträckan jag vet inte varför? VÄLDIGT DUMT! 

Men nu äntligen tror jag att jag har hittat en lösning!




Kommentarer
fanny

tjenare!

Jag har en dagens blogg tävling på bloggen, var gärna med och tävla om en fet länk :D

drar en vinnare ikväll eller imorgon! :)

om du länkar till mig har du större chans att vinna! :)

ha en fin dag!

2011-03-08 @ 12:53:09
URL: http://fuuuuuuny.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0