storstädning och rensning

GODDAGENS MINA GULL♥

Hur mår ni idag?

Själv mår jag bra, och det gör Saga också.
Dagen började klockan 07.00 ungefär, då vaknade Saga. Hon har börjat vakna tidigare nu, förut vaknade hon mellan 08.00 - 09.00 och det var så skönt eftersom jag själv är väldigt morgontrött. Men nu har hon börjat vaknade vid 07.00 istället..
I morse var jag helt död när vi vaknade, jag var så fruktansvärt trött. Jag vet inte vart denna trötthet kommer ifrån, det är ett tag nu jag börjat bli så himla trött hela dagarna. Kanske brist på något - vitaminer, järn eller något? Kanske får ta och kolla upp det om det fortsätter såhär.

När Saga sov förut så passade jag på att storstäda, rensade även Sagas kläder och gjorde iordning en ny garderob till henne. Gjorde även iordning bland handdukarna, lakanen osv.. Så det blir lite ordning och reda här hemma! Nu har jag så himkla mycket kläder som Saga ej använder, tror jag har 10 kassar ute i förrådet som jag vill bli av med. Men vet inte riktigt vart jag ska göra av de? Lägga ut på tradera och sådär verkar så himla krångligt när man måste skicka iväg och grejer.. Men vi får se, måste göra något för det står och tar en massa plats bara.

Just nu har vi precis ätit lite lunch och funderar på att gå ut en sväng, gå till lekparken så Saga får leka lite.
Sen lite senare kommer mamma hit och umgås, vi ska även käka middag tillsammans - mys!
Lillebrorsan kommer också, men han kommer nog snart skulle jag tro. Eller vet inte riktigt när han slutar, men om ett tag kommer han nog.

Nej nu har jag inte tid att sitta här mer :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0