slapp förmiddag.

Hallå där ♥

Idag har vi en liten slapp förmiddag, både jag och Saga har fortfarande pyjamas på oss. Men så får det vara ibland, det är skönt!
Saga sitter just nu och äter lite mat här brevid mig, sen är det nog dags för en liten tupplur för henne.

Sen i eftermiddag ska vi iväg på ett 86-års firande, det är mormors faster som fyller år. Sen efter det skulle jag träffa en gammal vän jag har här uppe som jag lekte väldigt mycket med när jag var liten, så det ska bli jätte roligt!




Kommentarer
© sarastille

Alla människor har nog sett på film någon gång i sitt liv. Så min fråga till dig är nu, vilken är den bästa filmen enligt dig? Lämna en kommentar i min blogg, bästa tipset får en länk! Ha en bra lördag :)

2011-03-19 @ 13:51:01
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Becca

allt bra med dej idag??:D

2011-03-19 @ 16:03:26
URL: http://myranstankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0