Nu ska vi mumsa i oss lite mat :)

...Sitter här nyduschad och fräsch & Saga ligger och sover i vagnen. Vi tog en promenad förut jag, mormor och Saga så hon skulle få sova i vagnen lite. Och det är ju helt underbart väder ute, fast här uppe är det väldigt mycket snö. Men solen lyser och det är helt underbart!
Så jag passade på att ta en dusch nu medans hon sover, hon är så himla mammig så jag kan inte gå ifrån henne när hon är vaken.

Morfar och hans assistenter har åkt iväg för att äta lunch i Sundsvall, kul för honom att komma iväg lite också :)
Så jag och mormor ska värma på lite rester sen igår, jag lagade en så himla god rätt igår som vi vart bjudna på hemma hos Linus momor förra veckan. Så testade att göra den igår och det var jätte gott, så det ska vi mumsa i oss nu tänkte vi..

Tyvärr kommer inte så mycket bilder för jag mitt smartskaft tog ju med mig kameran men glömde ju självklart minneskortet hemma, haha! aja ingenting att göra åt nu..



Kommentarer
Tilda

Sv: Nu funkar det bättre :)

2011-03-15 @ 14:55:28
URL: http://tiildahansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0