Jag tar en bloggpaus!

Som ni märkt har jag inte skrivit på länge nu..
Jag har inte orken eller lusten till att blogga just nu, det är så mycket annat jag måste tänka på..
VI FICK LÄGENHETEN!! Så nu är det massor med planeringen inför flyttt osv.. sen börjar Saga hos dagmamma om 2 veckor ungefär och sedan ska jag söka jobb och så.. Så känner att bloggen får ligga åt sidan ett litet tag nu för jag har så mycket annat att tänka på!
Hoppas ni förstår :) Jag kommer att komma tillbaka, jag lovar er ;)


Kommentarer
Angelica Lindh

Åh vad kul grattis ! :)

2011-03-30 @ 10:55:10
URL: http://lifeofangelica.devote.se
Tintin

Grattis till nya lyan och jobb och att Saga kommer trivas hos dagmamman.

Jättetrist att inte få följa allt spännande som händer under våren.

Jag hoppas att du snart kommer sakna bloggen.

Jag har följt den från din graviditet och tycker det är så kul med lilla söta Saga.

Som sagt Välkommen tillbaka snart :)

2011-03-30 @ 13:14:21
Emelie Davis

nej,läser ju din blogg varje dag,men förstår dig, finns viktigare saker att lägga energin på just nu, jag väntar tills du börjar blogga igen :D

2011-03-31 @ 08:12:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0