Hon har ju liksom alltid bott där.

Hur mår ni?
Själv mår jag toppen.. Vi är ju uppe hos mormor & morfar i hälsingland nu och vi har det jätte bra!
Resan gick helt okej, Saga tyckte väl inte det var så jätte roligt att sitta still i vagnen men det funkade bra ändå.
Just nu har vi precis ätit lite frukost och Saga springer runt här hemma och busar för fullt.
Idag ska vi inte göra något speciellt, bara vara här hemma och mysa.

Igår var vi på stan och shoppade lite, Saga fick 2 par nya skor och jag fick kläder - tack snälla mormor ♥
Vi åkte även förbi min gammelmormors hus en sväng och tittade lite, kändes konstigt att vara där när inte hon var där och när det var så tomt. Hon har ju liksom alltid bott där i alla år, och nu finns hon inte där längre. Det känns väldigt konstigt, men så är det och hon har det säkert jätte bra där hon är nu ♥

Nu ska jag gå och busa med Saga..
Vi hörs senare! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0